Skoči na glavno vsebino
TEKMOVANJE IZ ITALIJANŠČINE

TEKMOVANJE IZ ITALIJANŠČINE

V petek, 26. januarja 2024, je potekalo šolsko tekmovanje iz znanja italijanskega jezika. Tekmovanja se je udeležilo pet učencev iz  9. A. Zahvalo za sodelovanje prejmejo: Maruša Babič, Lucija Bucaj, Julija Jurjavčič, Patrik Medved in Lia Vitez.

Na državno tekmovanje, ki bo 15. marca 2024, sta se uvrstila:

Patrik MEDVED, 9. A

Julija JURJAVČIČ, 9. A

 

 

Iskrene čestitke! Congratulazioni!

Mentorica: Ksenija Hrvatin Ratoša

Likovno delo meseca

Likovno delo meseca

V mesecu DECEMBRU 2023 smo za likovno delo meseca izbrali sliko učenke Gaje Šturm, 4.a (razredna stopnja) in risbo učenke Julije Ajdnik, 8.a (predmetna stopnja).

 

Julija Ajdnik, 8.a

Gaja Šturm, 4.a

Natečaj za izbiro imen vivarijskim živalim

V januarju smo izvedli natečaj za izbiro imen za naše vivarijske živali.

 

REZULTATI NATEČAJA

Na natečaju za izbiro imen šolskih živali so zmagali naslednji predlogi:

  •  SKAKAČ – SKOKEC
  • SKAKAČICA – MINI
  • HRČEK –  PUFI
  • HRČICA – LILI
  • AMERIŠKI GOŽ – TOMI

 

 

 

Tekmovanje v Ekokvizu

Letos je 24. 1. 2024 v tričlanskih ekipah tekmovalo 2.457 učencev 6., 7. In 8. razredov iz 128 slovenskih osnovnih Ekošol. Pomerili so se v znanju o PODNEBNIH SPREMEMBAH, VODI ter BIOTSKI RAZNOVRSTNOSTI.

Iz naše se je tekmovanja udeležilo 9 učencev oz. 3 ekipe. Med 47-imi obalnimi ekipami so dosegli naslednje uvrstitve:

7. mesto: ekipa SKAKAČICE Zarja Japelj 6. b, Zala Žerjal 6. b, Sara Rojc 6. b

23. mesto: ekipa HRČKI Lana Kobal 6. b, Gaber Erjavec 6. b, Miha Jurkovič 6. b

37. mesto: ekipa BIOLOGI Izak Peček 6. a, Brin Peček 6. b, Lea Urevc 6. b

 

Na državno tekmovanje so se uvrstile prvouvrščene ekipa iz vsake regije, to je letos iz naše regije uspelo ekipi iz OŠ Vojka Šmuc.

 
Šolska shema sadja in zelenjave

Šolska shema sadja in zelenjave

To je ukrep skupne kmetijske politike EU v sektorju sadja in zelenjave ter mleka in mlečnih izdelkov. Namen tega ukrepa je ustaviti trend zmanjševanja porabe sadja in zelenjave ter mleka in mlečnih izdelkov in hkrati omejiti naraščanje pojava prekomerne telesne teže in debelosti pri otrocih. Slednja namreč povečuje tveganje za nastanek številnih bolezni sodobnega časa (sladkorna bolezen tipa 2, srčno-žilne bolezni, rak, osteoporoza, itd).

Šola se je tudi tokrat prijavila na razpis v Šolsko shemo za razdeljevanje sadja in zelenjave. Cilj je navajati otroke na bolj pogosto uživanje svežega sadja in zelenjave. Večkrat letno dobijo vsi učenci dodatni obrok sadja ali zelenjave brezplačno. Šola mora v zvezi s projektom in nabavo ter razdelitvijo sadja in zelenjave voditi ustrezno evidenco. Priporočljivo je, da sta sadje in zelenjava eko ali vsaj integrirano pridelana ter nabavljena pri lokalnih pridelovalcih. Naša šola bo v okviru projekta učencem ponudila večinoma ekološko pridelano sadje in zelenjavo, če bo le mogoče lokalnega izvora. Kolikor bo finančni načrt razdelitve dopuščal, se bomo potrudili, da bo otrokom sadje in zelenjava iz šolske sheme na razpolago vsak dan (vsaj večino šolskih dni).

 

Projekt vodi: Nika Renko

Likovno delo meseca

Likovno delo meseca

Učenci šole pri pouku likovno ustvarjajo. Vsak mesec izberemo najlepši likovni izdelek meseca z razredne in predmetne stopnje, ki bo objavljeno na oglasni deski šole in na spletni strani šole.

 

Koordinator: Maja Prudič, Lara Kobal, Keti Marušič Lisjak

Tekmovanje za naj razred

Tekmovanje za naj razred

Tekmovanje za naj razred RS (razredna stopnja) 1. – 5. r. in PS (predmetna stopnja) 6. – 9. r.

 

Tekmovanje za naziv “Naj razred” prinaša številne prednosti za učence, učitelje in celotno šolsko skupnost. Omogoča celovit pristop k vzgoji in izobraževanju, spodbuja celostni razvoj učencev, krepi pozitivne vrednote in ustvarja spodbudno in motivacijsko učno okolje.

Na razredni stopnji bodo učitelji v svojem razredu spremljali napredek razreda ter posameznih učencev. Enkrat mesečno se bo celotna razredna stopnja sestala ter pohvalila napredek, podala morebitne predloge po izboljšavi in s tem spodbudila učence k spodaj naštetim ciljem. Mesečna srečanja se bodo imenovala BONTONČEK.

Na predmetni stopnji bomo ocenjevali razrede vsak prvi teden v mesecu za pretekli mesec. Razred, ki bo imel najboljše povprečje, bo dobil Pohvalo meseca. Ob koncu šolskega leta bo postal Naj razred predmetne stopnje tisti razred, ki bo prejel največ pohval oziroma točk.

 

Cilji projekta so:

– Spodbujanje pozitivnega vedenja

– Izboljšanje učne uspešnosti

– Krepitev timskega duha

– Spodbujanje sodelovanja

– Vzgoja za okoljsko ozaveščenost

– Motivacija za dosežke

– Spodbujanje reda in discipline

– Razvijanje odgovornosti

 

 

Koordinatorki: Ksenija Hrvatin Ratoša, Sara Grzetič

 

Prostovoljček

Prostovoljček

Cilj projekta je spodbuditi prostovoljno delo, medgeneracijsko sodelovanje ter krepiti vezi med mlajšimi in starejšimi učenci. Je projekt vzgoje v strpnost, solidarnost in medsebojno razumevanje.

V okviru projekta naj bi se skozi vse leto odvijale različne dejavnosti:

  • Sodelovanje devetošolcev pri sprejemu prvošolcev
  • Izdelava voščilnic za starostnike v naši KS ob novem letu in dnevu žena
  • Izdelava skromnih darilc za starostnike naše KS, nastanjene v domovih upokojencev
  • Obisk domov starejših občanov v koprski občini s krajšim kulturnim programom
  • Organizirano in načrtno delo v oddelkih podaljšanega bivanja učencev tretje triade
  • Skrb za šolske oljke – skrb in odgovornost za šolske oljke, obiranje
  • Pomoč pri različnih zbiralnih akcijah na šoli (oblačila, pripomočki, hrana, papir..)
  • Sodelovanje z Rdečim križem Koper ob organizaciji dnevov dejavnosti (Naučimo se pomagati sebi in drugim) ter strokovnih izobraževanj o prvi pomoči za strokovne delavce, učence in starše naše šole

 

Vodja: Alenka Črnigoj

Projekt “pišem z roko”

Projekt “pišem z roko”

Teden pisanja z roko je vseslovensko gibanje, s katerim se osvešča strokovno in splošno javnost o pomenu ohranjanja pisanja z roko. Predvsem mlade. Uporaba tipkovnice prevladuje pri vseh generacijah v vseh oblikah pisnega komuniciranja.

Pisanje z roko je več kot uporaba pisala, je pomembna spretnost. Spretnosti razvijamo z vajo. Znano je, da možgani bolj kompleksno delujejo pri pisanju z roko kot pri pisanju z računalnikom. Informacija, ki jo napišemo z roko, se v spominu zadrži dlje časa. Učenci, ki pišejo z roko, pišejo spise hitreje, imajo večjo vztrajnost, več idej in dolgotrajnejšo pozornost.

Namen Tedna pisanja z roko je ozavestiti učence o pomenu pisanja z roko, ga spodbuditi, vzpostaviti družbeno pozitiven odnos do pisanja z roko, poudariti pomen razvoja individualnosti, vplivati na razvoj fine motorike. V Tednu se spodbuja čitljivo in tekoče pisanje z roko, skrbno oblikovati črke.

Teden pisanja z roko, bo od 22. do 26. januarja 2024.

 

Koordinator: Valentina Baričič

Program Sobivanje (Društvo za trajnostni razvoj)

Program Sobivanje (Društvo za trajnostni razvoj)

Program »Šola sobivanja« vključuje projekte, ki celostno obravnavajo tematiko trajnostnega razvoja. Cilj projekta je razviti okolje, ki omogoča razvoj trajnostno naravnane, zdrave družbe.

Projekti:

  • Varno v vrtec in šolo
  • Spodbujamo prijateljstvo
  • Živim zdravo
  • Ti meni danes, jaz tebi jutri
  • Pestrost slovenskih voda ali Energetsko znanje za odgovorno ravnanje

 V posamezne projekte se bodo vključili učenci razredne stopnje.

 

Koordinator Maja Bubnič, Maja Prudič

Dostopnost