Skoči na glavno vsebino
OBVESTILO – PREJEM UČBENIKOV

OBVESTILO – PREJEM UČBENIKOV

Učenci bodo prejeli učbenike za šolsko leto 2024/25 2. septembra. Prvi šolski dan naj imajo s seboj večjo kompaktno vrečo ali šolsko torbo.

 

Starši učencev 1. razreda bodo gradivo dobili na pogovornih urah pred pričetkom šolskega leta pri razredničarki, učenci 2. razreda jih bodo dobili v matični učilnici pri razredničarki, učenci 3. razreda pa bodo delovne zvezke in berilo iz učbeniškega sklada (ki ga je ob koncu šolskega leta potrebno vrniti) dobili, ko pridejo iz šole v naravi.

 

Učenci 4. razreda bodo dobili poleg učbenikov iz učbeniškega sklada (ki jih je potrebno ob koncu leta vrniti nazaj v šolo) še navodila, kako je potrebno ravnati z učbeniki iz učbeniškega sklada. Prosim, da starši ta navodila preberete.

 

Navodila glede ravnanja z učbeniki so objavljena tudi na šolski spletni strani pod zavihkom knjižnica.

                                           

 

Snežana Jeras, knjižničarka

Obvestilo o začetku pouka v šolskem letu 2024/2025

Obvestilo o začetku pouka v šolskem letu 2024/2025

Spoštovani starši, skrbniki,

 

približuje se 1. šolski dan v šolskem letu 2024/2025, zato smo za vas pripravili nekaj osnovnih informacij o organizaciji pouka. Vse otroke od 2. do 9. razreda z veseljem pričakujemo med nami, pri pouku v ponedeljek, 2. 9. 2024, ob 8.20.

Učenci 3. razreda odhajajo v šolo v naravi zato, se bo njihov 1. šolski dan pričel z zborom pred šolo ob 7.20.

 

Protokol vstopa v šolo:

  • prvi šolski dan jutranje varstvo ne bo organizirano.
  • šolska vrata se bodo za vse učence odprla ob 8.00. Učenci gredo v svoje matične učilnice po razporedu (priloga 1), kjer jih bodo pričakali razredniki. Za usmerjanje učencev do matičnih učilnic bodo dežurni učitelji.
  • Učenci 5., 7., 8. in 9. razreda se ob prihodu v šolo preobujejo, ostali učenci (4. in 6. razred) v šolo vstopijo obuti, s seboj pa naj imajo šolske copate, saj jim bodo razredniki dodelili garderobne omarice oz. obešalnike (učenci 2. razreda).
  • učenci pridejo v šolo peš ali s šolskim prevozom (Urnik voženj s fotografijami postajališč je objavljen na spletni strani šole URNIK VOŽENJ.
  • otroke lahko do šole pripeljete tudi starši/skrbniki.

 

Za namen zagotavljanja varnosti učencev na poti v šolo bodo v septembru na šolskih poteh prisotni policisti, redarji in prostovoljci Društva upokojencev. Zato, da bomo k varnosti prispevali vsi, vas, v kolikor se boste odločili za lasten dovoz otrok do šole prosimo, da vaša vozila parkirate na parkirišču pri pokopališču in otroka do šole pospremite peš. Pred šolo lahko vaša vozila ustavite le na za to označenih mestih (parkirnih mestih) in tako omogočite pretok (obračanje) vozil in predvsem varnost otrok, ki v šolo prihajajo peš.

 

Potek 1. šolskega dne

Prvi šolski dan bo za vse učence od 2. do 9. razreda potekal 5 šolskih ur od 8.20 do 12.55. Temu bo za prvi šolski dan prilagojeno tudi št. prvih voženj.

  • Učenci od 2., 4. in 5. razreda bodo imeli dan dejavnosti s svojimi razredničarkami od 8.20 do 12.45. Za tem se učenci (na podlagi oddanih prijav) vključijo v oddelke podaljšanega bivanja, ki bo organizirano do 16.30.
      • Učenci 2. razreda s seboj prinesejo peresnico, škarje, lepilo ter zvezek SLJ in SPO ter copate,
      • Učenci 4. in 5. razreda šolsko torbo ter vse potrebščine in copate.
  • Učenci 6. razreda bodo imeli prve tri ure razredno uro, 4. in 5. uro pouk po urniku.
      • Učenci s seboj prinesejo šolsko torbo ter potrebščine za pouk 4. in 5. šolsko uro in copate.
  • Učenci 7., 8. in 9. razreda bodo imeli prvi dve uri razredno uro, 3., 4. in 5. uro pa pouk po urniku.
      • Učenci s seboj prinesejo šolsko torbo ter potrebščine za pouk 4. in 5. šolsko uro in copate.
  • Sprejem prvošolcev bo ob 10.30 v osrednjem šolskem prostoru na šolskem stopnišču. 

 

Protokol odhoda domov

Zaradi zagotavljanja ustreznega odmora v šolskem letu 2024/25 spreminjamo urnik zvonjenja (priloga). Temu smo ustrezno prilagodili tudi urnik voženj ter izvedbo razširjenega programa (dopolnilni/dodatni pouk, interesne dejavnosti).

 

Učenci, ki so vključeni v podaljšano bivanje odhajajo domov s šolskim prevozom ali ob prevzemu staršev. Starše/skrbnike prosimo, da v šolske prostore ne vstopate, počakate na informatorja, ki vam bo predal otroka na glavnem vhodu v šolo. Prevzem otrok iz podaljšanega bivanja je možen od 14.00 dalje. V kolikor boste prišli po otroka med 13.00 in 14.00 vas prosimo, da nam pisno sporočite, kdaj lahko otrok zapusti podaljšano bivanje.

 

Učenci, ki odhajajo domov s šolskim prevozom se vključijo v varstvo vozačev in ne zapuščajo šolskih površin.

 

Šolska prehrana

Obroke šolske prehrane (malico, kosilo, popoldansko malico) učenke in učenci koristijo glede na prijave, ki ste jih oddali za šolsko leto 2024/25. V kolikor 1. šolski dan ne potrebujete obrokov, jih prosimo, odjavite preko eA (prehrana) ali na prehrana@sola-skofije.si do 1. 9. 2024, do 8. ure.

 

Šolski prevozi

Za namen ustrezne organizacije šolskih prevozov, vas prosimo, da do četrtka 29. 8. 2024 izpolnite prijavo na šolske prevoze. Pri določitvi ure prihoda na postajališče ter odhoda domov preglejte urnik pouka, izbirnih predmetov, dopolnilnega pouka ter vključenost v interesne dejavnosti.  Prijavo uredite tako, da izpolnite vprašalnik za linijo, ki jo vaš otrok uporablja:

URNIK VOŽENJ S SLIKAMI

Spremembe pri odhodih domov do 30. 9. 2024 pisno sporočite pomočnici ravnateljice, Alenki Turk po e-pošti solski.prevozi@sola-skofije.si.

 

Interesne dejavnosti za učence od 2. do 5. razreda

V prilogi pošiljamo predstavitev in urnik interesnih dejavnosti za šolsko leto 2024/25 za učence od 2. do 5. razreda. Starši/skrbniki izpolnite prijavo na želeno dejavnost do petka, 30. 9. 2024 na povezavi

 

Interesne dejavnosti se bodo za učence od 1. do 5. razreda izvajale od 3. 9. 2024. Učenci se bodo lahko k dejavnosti priključili tudi naknadno. Naknadne prijave bodo možne z obrazcem, ki je na voljo na spletni strani šole.

 

V šolskih prostorih se po 15.30 izvajajo tudi dejavnosti, katerih OŠ Oskarja Kovačiča Škofije ne organizira, le omogoča prostor za izvedbo. Te dejavnosti so plačljive in zato v odgovornosti izvajalca, ki mora v dogovoru z vami, starši in skrbniki, poskrbeti za prevzem otrok, varnost, predajo otrok staršem ter za komunikacijo oz. obveščanje. V kolikor bo vaš otrok vključen v katero izmed dejavnosti, ki jih šola ne organizira in je predviden prevzem otroka iz podaljšanega bivanja s strani trenerja/izvajalca morate razredniku o tem podati pisno obvestilo.

 

Interesne dejavnosti za učence od 6. do 9. razreda

Interesne dejavnosti so za učence od 6. do 9. razreda organizirane drugače, kar pomeni, da se izvajajo strnjeno, občasno, po dogovoru.

Ponudbo interesnih dejavnosti za učence od 6. do 9. razreda bodo predstavili razredniki v ponedeljek, 2.9. 2024. O začetku izvajanja dejavnosti bodo obveščeni s strani mentorjev.

Na dejavnosti, ki se izvajajo celo šolsko leto in so namenjene učencem 6. razreda se prijavite na povezavi. Seznam teh dejavnosti je v prilogi.

 

S podrobnejšimi informacijami vas bodo seznanili razredniki na roditeljskih sestankih, ki bodo organizirani med 16. in 18. septembrom.

 

Obveščamo vas, da posodabljamo spletno stran z informacijami, ki bodo veljale za novo šolsko leto, zato do potrditve Letnega delovnega načrta za šolsko leto 2024-2025 (30. 9. 2024) nekateri zavihki ne bodo aktivni.

 

Želimo vam prijeten začetek šolskega leta.

 

 

PRILOGE (pdf dokumenti):

 

 

Projekt B-RIN: Človek ali stroj?

Projekt B-RIN: Človek ali stroj?

Na OŠ Oskarja Kovačiča Škofije smo v šolskem letu 2023-24 snovali 4 scenarije in izvedli 4 učne dejavnosti z dvema inovativnima oddelka učencev, ki so obiskovali 3. razred. Pri načrtovanju učnih scenarijev je bilo ključno vodilo načelo postopnosti, ob zavedanju, da so učenci cilje, ki smo jih snovali v okviru projekta B-RIN v neki meri že dosegli skozi obvezno osnovnošolsko izobraževanje oz. v domačem okolju ter, da bomo zastavljene lahko cilje skozi leta lahko dosegali še na različnih zahtevnostnih ravneh znanja. V učne scenarije smo zajeli vseh pet področij računalništva in informatike: računalniški sistemi, podatki in analiza, algoritmi in programiranje, omrežja in internet, učinki računalništva in informatike. Pri načrtovanju scenarijev je bila posebna skrb tudi v zagotavljanju prepleta projektnih vsebin z vsebinami, ki so jih učenci usvajali pri pouku (npr. poštevanka).

Izvedbe so bile načrtovane teko, da smo zagotavljali sodelovalno učenje, učenje v gibanju, personaliziran pristop s sodobnimi in predvsem z različnimi inovativnimi metodami dela.

Postopnost smo zagotavljali tudi z vključevanjem drugih in zunanjih sodelavcev. Prva dva učna scenarija sta bila izvedena na šoli s strani članic razvojnega tima v računalniški učilnici in drugih šolskih prostorih, ki so omogočali gibanje. Spoznavali so digitalne naprave in njihovo delovanje. Usvajali so pomen dobrih, natančnih in postopnih navodil. Prav slednje je krepilo tudi njihovo spretnost, natančnost in koncentracijo pri rednem šolskem delu (npr. reševanje matematičnih problemov, reševanje kompleksnih nalog, vprašanj). Pri tretji izvedbi učnega scenarija smo vključili delo z robotki, in k sodelovanju povabili sodelavca, ki na OŠ Oskarja Kovačiča Škofije izvaja izbirni predmet Robotika. Četrta izvedba pa je potekala na obisku v lokalnem podjetju Titus d.o.o.

Slika 1: poskus razstavljanja pohištvenega okovja

Podjetje Titus d.o.o. izdeluje pohištveno okovje s pomočjo strojev in tehnologije, ki jo sami razvijajo. Pri delovanju strojev pa je ključna prisotnost človeka, ki s stroji upravlja, mu daje ustrezna navodila in poskrbi, da je izdelek brezhiben. Prav slednje so učenci z obiskom podjetja spoznali in doživeli. Pred odhodom so učenci poskusili ročno, z izvijači razstaviti pohištveno okovje, ki so ga izdelali v podjetju. Ugotovili so, da potrebujejo veliko časa, da določenih delov ročno ne morejo razdvojiti. Osmislili so potrebo po stroju, ki bi to opravil z lahkoto. Ob obisku podjetja pa so spoznali, da stroj dejansko proizvede zahtevno delo in veliko izdelkov v kratkem času, vendar brez navodil, ki jih stroju poda človek, ki stoji ob njem, slednje ne bi bilo mogoče.

Učenci so na obisku beležili dnevnik, ki jih je na naslovni strani pospremil z mislijo:

En stroj lahko opravi delo petdesetih navadnih ljudi. Noben stroj ne more opraviti dela enega izjemnega človeka. (Iz zgibanke podjetja Titus)

Slika 2: obisk podjetja Titus

 

Prispevek je objavljen na: Projekti SIO

OBVESTILO – PREJEM UČBENIKOV

Obvestilo – delovni čas v juliju

Spoštovani starši, skrbniki

obveščamo vas, da je tajništvo šole in vrtca zaradi kolektivnega dopusta zaprto od 15. 7. do 26. 7. 2024.

Tudi vam želimo prijeten poletni oddih.

Naš šolski vrt je med nagrajenci projekta Šolska VRTilnica

Naš šolski vrt je med nagrajenci projekta Šolska VRTilnica

Z veseljem vam sporočamo, da je naša šola med nagrajenci Ekošolskega projekta Šolska VRTilnica oz. Šolski vrt skozi fotografijo, za kategorijo klasični vrt. Nagrade bodo podelili septembra v Ljubljani v Hiši EU. Več o nagrajencih in projektu najdete na povezavi Ekošola – nagrajenci.

Za vrt so letos uspešno skrbeli učenci biološkega krožka, prvošolci in nekaj četrtošolcev. Svoj vrt pa je imel tudi kuhar Bojan. Pridelek se je uporabilo za pripravo šolskega kosila. Poletni pridelek pa bo pristal na krožnikih otrok v vrtcu. 

Čestitke vsem mladim vrtnarjem!

Spletni časopis Na prepihu

Literarno-likovno glasilo Brstiči

Likovno delo meseca

Likovno delo meseca

V mesecu JUNIJU 2024 smo za likovno delo meseca izbrali risbo učenke Korine Segulin, 5.b (razredna stopnja) in sliko Aljane Đulić, 8.a (predmetna stopnja).

Korina Segulin, 5.b

Aliana Đulić, 8.a

Dostopnost