Digitrajni učitelj je inovativni projekt, ki dviguje kompetentnost strokovnih delavcev v izobraževanju na področjih digitalne, trajnostne in finančne pismenosti ter vzpostavlja aktivne samoučeče se skupnosti. V obdobju 2023 - 2026 se bodo strokovni delavci udeležili...
Nacionalni projekti
Dvig digitalnih kompetenc otrok in mladih
Ob sodelovanju z Andragoškim zavodom Ljudske univerze Velenje bomo na šoli usposobili kader in izvedli delavnice za otroke v obsegu 20 pedagoških ur, pri katerih se bodo učenci od 6. do 9. razreda seznanili umetno inteligenco, podatkovno analitiko in vele podatki,...
Vključujoča šola in vključujoč fizični prostor (5. in 6. razred) – razvojna naloga (ZRSŠ)
Vključujoča šola je šola, v kateri se vidi in sliši vsak učenec in učitelj ter se ustvari spodbudno vključujoče učno okolje. Za doseganje vključujoče šole morajo biti učitelji pripravljeni soočati se z raznolikostjo učencev na vseh področjih...
Varno in spodbudno učno okolje – razvojna naloga (ZRSŠ)
Številne raziskave kažejo na velik pomen, ki ga ima varno in spodbudno učno okolje na kakovost in uspešnost vzgoje in izobraževanja. Večkrat je že bila ugotovljena povezanost med šolsko klimo in zaznano učinkovitostjo šole oz. dosežki učencev. V...